2008/07/19

Életre keletettem a varrógépeimet.




Elővettem a szekrény mélyéből, az első közös karácsonyonkra férjemtől kapott Neumann gépet, ami eddig nem igazán volt használva...költözés, építkezés, felújítás, 2 gyerke nevelés, munka...
Most, hogy gondolkodom a folt munkákon, illetve elkezdtem " anyagot"( könyv, infók+ anyag) gyűjteni hozzá JA tényleg felkiáltással eszembe jutott , hogy van 1 zinger ( ami eddig asztalként funkciónált és van 1 elekrtomos Neumann elfeledett gépem.
Előbányásztam, letisztogattam , bekapcsoltam és működött..Az volt a baj, hogy nem tudtam, hogy kell befűzni...1/2 napos próbálkozás után, úgy döntöttem elviszem anyósomhoz, hát ha ő látott már ilyet és jutunk valamire... újabb 1/2 nap próbálkozás + szomszéd néni áthívásának se lett eredménye, itt volt az a pont amikor majdnem letettem róla.
Aztán elkezdtem régi varrógépes mesterek után érdeklődni.. hát mit mondjak nem sokan vannak. 1-el sikerült beszélnem másnapra kihívtam, és láss csodát kijött, megnézte a gépet ( -eket) mind a kettőt. Mind a kettő kitűnő állapotban volt, tűket, talpat cserélt megmutatta a befűzésket és HURRÁ !!! két gépem is lett. Szuperül megy mind a kettő... Juhé újra kezdhetek varrni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))