2009/01/19

Régen nem írtam, mindig csak olvastam a blogjaitokat. Sok minden történt, de volt jó is közte... pl., hogy megkaptam egyik nagy álmomat-egy saját dorombot...:) imádom:))) Elkezdtem vele játszani, de még sokat kell gyakorolni, találtam egy site-ot ahol leckék vannak doromb -ozni tanulók részére.
Colett blogjában olvastam és folyamatosan olvasom a színekről írtakat, igen érdekes és várom a többi színt is.

Én KOS vagyok ami a bordó színt jelenti -imádom.... és a holdam a skorpió, ami zöld színt jelenti-ez is nagy kedvenc:), ha tudnám az órát és percet is ( ami sajna nem megy) akkor talán még a téglavörös és a barna is bejönne:)

A nevem kiszámolásánál hát igen érdekes lett az eredmény:

Aztán kaptam egy nevet Szabó Szilvi - aranysárga

Aranysárga:
Az arany a jótevő. Rendkívül szívélyes. Jómodú. Bölcs tanácsadó. Tudja,hogy mire van szüksége az életben. Negatív hangulatában senkiben sem bízik meg. A negatív arany fél a sikertől, fél a bukástól, és attól,hogy egyáltalán itt legyen. A negatív arany a maga dicséretét zengi.
Aki maga is szeretne egy kicsit játszani a nevével :)
http://www.naturterapia.hu/temak/Szinterapia/nevszamolas.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))