2009/03/01

Esztertől kaptam :)




Díjat kaptam Esztertől. Meglepődtem ez az első díjam... nagyon örülök neki.

"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert.""




Olyan emberekre esett a választásom, akiktől " valamit kaptam" tanultam, szimpatikusak-tetszenek a munkáik stb., mivel sokukkal még nem találkoztam csak így a netvilágban :) virtuálisan a barátaim közé sorolom őket:)
Köszönöm azt, hogy "megismerhettelek" titeket.
Íme, az én kiszemeltjeim, akiknek ezúton küldök egy virtuális baráti ölelést:)


Kricsár, Edige,
Bodzafalva, Anyahajó,
Katafolt, Kicsikató,
Napmátka, Katbo,

6 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál:))) Nekem is ez az első díjam, így duplán jólesik.

    VálaszTörlés
  2. Je vous remercie pour votre lien vers Un Cœur en Provence, j'en suis très flattée.
    Je me suis permise de vous citer dans ma rubrique "Mes lectrices"

    Amitiés.

    VálaszTörlés
  3. Laeriss !
    Je dis que le merci pour cela beaucoup, vos mots se sentent bien :)
    je vous visite souvent :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm Neked, hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon-nagyon köszönöm!!!!!!!

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))