2009/04/28

Babás kitűzőim - így készül

Most , hogy végre lett lett egy kis időm... az elefánt kész szállításra vár:))

Itthon vagyok -->régóta erre várok, hogy valamit SK készítsek...

Most ,egy
babás kitűzőt készítettem, miből másból mint filcből:)) és lefotóztam a folyamatot--> hátha valaki kedvet kap hozzá.... nem egy nagy ördögönség:)))
Szóval:
1.Elő rajzoltam a filcre a mintát:
2.Kivágtam


3. Felvartam a hajrészt:






4. Hímeztem neki meleg barna szemeket:)





5.Jött a pír az orcára- mert ugyebár szégyenlős:)))



6. Nevető száj....





7.Díszt kapott a hajába
:






8.Felvarrtam a h
átoldalt , Kitűző alap felvarrása





10. Kész babák, használatban:)))






Remélem tetszik...

...és készítettem magamnak egy új kulcstartót, mert amit Katbotól kaptam, az szét ment:(((
ezen függnek ezentúl a kulcsaim :)))



1 megjegyzés:

Kiváncsiak rám :)))