2009/06/27

Restanciáim:)

Ezen a héten gyerek táboroztattam, ami reggel 8 - 18-ig teljes elfoglaltságot jelentett így csak épp hazaértem előtte bevásároltam, hajnalban megfőztem az aznapi ebédet és elláttam a fiúkat a napi teendőikkel. Levelezés, telefonon való értekezés :) szóval nem könnyű dolog két kamaszt telefonon nevelni azt mondhatom:)
Nagyobbik fiam pénteken utazott Lille-be egy Európa versenyre, ahol ő képviseli Mo.t. Először ül repülőn és nagyon izgul, mert 2x is átkell szállnia, 1x Párizsban egy másik járatra, majd egy vonatra is -szóval nem kicsit izgulok érte.
Táboroztatás közben úgye elkellett intézni a nemzetközi TAJ kártyát, bitosításokat...mind mind hosszú sorba állás és várakozás-burokrácia útvesztői:)-talán ezt nem is ide hanem a nyavalygóba kellett volna írnom:)
+ Pénteken csomagolás, és kijutás a reptérre na az nem volt semmi. Azt hittük 2 óra elég lesz... hát de nem számoltunk a delegációkkal és a pest utcáit feltúró közmunkásokkal, útépítőkkel:(
Szóval keringtünk, nem találtunk kerülő útat, mert minden le volt zárva, ami járható lett volna azt meg feltúrták.... szegény Tamásom annyir izgult, hogy le ne késse a repülőt, végül is 10 perccel az indulás előtt értünk oda, szinte belöktem a jegykezelés után a kijáraton, el se búcsúztunk rendesen- talán így volt jó , nem kezdtem drámázni, sírni, amitől ő kiborult volna, mert az már tök ciki-Aztán éjfélig izgulhattam, hogy megérkeztek-e éppségbe. Igen fellélegeztem aztán jött a szunya :)

Így elmaradt egy csomó restanciám amit most szeretnék bepótolni:)

Előszőr is Abile és Eszter is játékra hívott. Mondjak 6 lényegtelen dolgot magamról:)
1. Táska, toll és fülbevaló mániás vagyok:)
2. Szeretek mindent, ami természetes dologból van ( fa, bőr, nemez, gyapjú, agyag)
3. Kedvec növényem a lenevdula - most:) pedig régen nem nagyon rajongtam érte, valahogy ez megváltozott, talán az iő:)))öregszem:))
4.Net és blog függő lettem:(((
5. Színeim a zöld és barna árnyaltai--> inkább azt mondanám az ősz színei.
6 Kos vagyok, Kutya és fa párosítással.

Ma kitakarítottam, elpakoltam vasaltam, szóval behoztam az egész heti elmaradásomat, És most volt időm , hogy ezeket leírjam :)

1. Olálá... mi csütörtökön rakjuk fel repülőgépre a 16 évest, szintén első repülőút, szintén egyedül... aggódom is rendesen, ahogyan kell. :o(((Értelek...

2. Az én fiam is 16 :)))Tudod van valaki aki mindig vigyázz rájuk :))))