2009/07/27

" Fizetek " :)))

Adós fizess

Törlesztem eddigi adósságom, hiszen játékra jelentkeztem és a "nyeremény" feltétele, hogy én is játékra hívom kedves olvasóimat. Íme:
PIF-et hirdetek




Én Évánál jelentkeztem egy ilyen játékra és ,mivel én voltam az első bejegyzést tevő, nagy esélyekkel indultam a nyereményért :).

Szabályok:

  • 1.) Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
  • 2.) Az első három ember, aki játékra jelentkezik (hozzászólást ír erre a bejegyzésre), ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
  • 3.) Ezt az ajándékot 1 éven belül el fogom juttatni a jelentkezőknek.
  • 4.) Cserébe előre kell fizetni, játékot kell hirdetni saját blogotokban/flickr-en (aki nem hirdet nem kap ajándékot!)
Nos!?
" KiJátszik ilyet, majd-meg mondom milyet" ??? :)))

Játszotok velem?

3 megjegyzés:

  1. Hűűűű de jóó, én szeretnék játszani, ha lehet :o)

    VálaszTörlés
  2. Szia Rita !

    Magánba
    (szaboszilvi70@gmail.com)kellene egy cím ahova majd postázhatom a nyereményed :)És köszönöm, hogy jelentkeztél :)))Gratula !!!

    VálaszTörlés
  3. Megkaptam az ajándékodat.Köszönöm nagyon szépen:)))

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))