2009/08/26

Nyáron karácsony?



Kedvet kaptam Évától egy kis karácsonyi dísz készítésére. Lehet, hogy korai, de ahogy magam ismerem nincs túl korán semmihez:) szóval kissé más , mint amit- talán mondhatom így -megszokhattatok tőlem- nőiesebb, finomabb, romantikus hangulatú :) .
Utazás az ismeretlenbe."...
:)))
Fehér filc alapra, organza masni és virág került, és még flitterek is-csak csínján:) - ,és csengő az aljára - most látom a szívről lemaradt egy csengettyű, máris pótolom :(
Kipróbáltam így sikerült :)

9 megjegyzés:

  1. Hűha! Nálam olvashatatlan a szöveg...

    VálaszTörlés
  2. Sajnos én csak az első pár szót tudom elolvasni, a többi csupa zagyvaság. Várjuk meg, mit mondanak a többiek...

    VálaszTörlés
  3. Tyűűűha, én sem tudom elolvasni, mert betűk helyett a "szimbólumok" jelennek meg a szövegszerkesztőből! :o(

    VálaszTörlés
  4. Hű, nagyon szép kis finom díszek lettek!
    Nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, javítottam már rajta, nem értem mi történhetett :( ugyanazzal a betű típussal írtam mint amivel mindig is szoktam:( Még mindig olvashatatlan az írás- áttettem egy új betűtípusba a szöveget ?

    VálaszTörlés
  6. sajnos én még most sem tudom elolvasni,de a diszek nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  7. Egyszerűen nem értem mi a hiba SEGÍTSÉG!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))