2009/10/05

Egy rossz hét kezdés- A gépek hatalma :(

Sajna szombaton úgy döntött a ADSL rendszerünk, hogy felmondja a szolgálatot.
Mivel hétvége volt így szerelőt nem tudtunk azonnal  hívni, így most a könyvtárból vagyok kénytelen írni, mivel otthon sehol nincs net :(.
Szörnyű és elkeserítő mennyire függünk a gépektől :( legalábbis én! -szörnyű, hogy amikor csak akarok nem mehetek fel nézlődni, csetelni, blogoli, mert egyszerűen nem tudok
Vannak a napoknak bizonyos rendszere, amit reggel a kávém mellett a gép előtt kezdek.Fusztrált vagyok ettől.
Sajna ez most  nincs és nem tudom meddig leszek még így a könyvtárba kényszerítve. Remélem hamar megoldódik a problémám addig is SK alkotók, legalább van időm erre is, aztán csak győzétek nézni :))), amit a függőségemben készítettem. :)))
Szóval legkésőbb ha már megjavultunk jelentkezem , addig is mindenkitől elnézést kérek, de az email se műkösik így egyenlőre levelezni is csak ritkán tudok .
Közben jelentkeztem az AMKA Betlehemi pályázatára, talán most ezzel is előbbre jutok  :)))

Szép hetet mndenkinek, remélem mindenki másnáak jól indul :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))