2009/10/26

Mire leltem...........


Képzeljétek, ma ügyeim intézése közben a Böszörményi úton siettem a Déli felé, és mit találtam egy KÉT TEMPLOM Galériát :)
1996 -ban Kecskeméten volt szerencsém beugrani és gyönyörködni az ott lévő dolgokban és most elérhető közelségben is van egy.
Még szerencse hogy nem volt nálam pénz, mert igen csak megüresedett volna.....................:)
Kinéztem egy-két dolgot :) gyönyörű ágyterítőt, tálcát, üvegmécsest, gyertyatartókat.... szóval holnap már úgy megyek, hogy célitrányos legyek:)
Nagyon az én stílusom és nagyon örülök, hogy ráakadtam.
Egy kis ízelítő a kínálatukból:) bár nem teljes , és az életben más....................







3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy megosztottad velünk, mert így fotókon keresztül is elképesztően szépek!

    VálaszTörlés
  2. A mécsestartóktól elolvadtam... :)

    VálaszTörlés
  3. Húúúúhhhhaa! Itt én is tudnék mit vásárolni! A kalitkákért teljesen odavagyok!

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))