2010/02/01

Még mindig mobiltartók :)

Szintén romantikus hangulatú lett a másik két mobiltartóm , 
amit szintén most  este készítettem:)
Az egyik szintén a fehér filc, rózsaszín kombináció, a másik szürke világos kék .

Segítséget szeretnék kérni, ha valaki tud valamit írjon:)
Ilyen kapcsot szeretnék venni, - pénztárcához, ha valaki tudja hol lehet ilyet kapni, esetleg rendelni? LÉgyszí.......írjon:) Előre is köszönöm:)

















A mai napra -Oliver Shanti és az egyik kedvenc filmem - HIDALGO :)



4 megjegyzés:

  1. Eddig sajna még én is csak külföldi oldalakon láttam ilyen pénztárca csatokat. Remélem, valaki tud majd segíteni.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Bp XII. Kékgolyó utcában van egy kis üzlet, ott árulnak ilyet. A nyitvatartása nem túl optimális, ha jól emlékszem csak hétköznap van nyitva 9 és 17 között.

    VálaszTörlés
  3. http://passzio-merida.hu/index.php/hu/products/browse.html?category=121
    Szilvi mennyire véletlen hogy éppen a héten olvastam a hírlevelét a Passzió Meridának és ott láttam az általad keresett csatot, meg is jegyeztem magamnak, és most segítségedre lehetek. Andi

    VálaszTörlés
  4. Gaga: Nagyon köszönöm, sajna ha egyre gondolunk épp végkiárusítás van abban a kis bőrkellékes boltban mert végleg bezárnak :(.
    Antalandi: Nagyon köszönöm megnézem:)

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))