2010/02/18

Még vagy még mindig :) Újabb kollage a harmadik :)

Készltettem, hogy munkáimati s mutassak újabb húsvéti evőeszköztartókat......
Tojás alakú, masnis, gyöngyös.... ezek a főbb jellemzőik .
Remélem valakinek majd üdébbé teszi a húsvéti terítékét :)
Egyenlőre két féle színben készítettem el... majd jön a többi is szépen lassan.


És itt a harmadik kollage is- ide gyűjtöttem a nekem valami miatt még " magyaros-népi " vagy az anyag felhasználás vagy stílus, esetleg technika miatt.
Remélem örömet szereztem mindenkinek aki látta... és más szemmel nézitek ezután  a MESkát :)


 
1. Bluemay - Lenruha
2.Borika- Agyagból medál
3.Artisan - Régi lámpás
4.Colette- Nagymami lilavirágos anyagából leányka ruha.
5.Agyagos - Méz tartó
6.Eszterella - Csalános szappankája
7.Nesonka - Vajtartója
8.Hardanger - Kalocsai terítő, régi típusú
9.Alkotóház - Kalotaszegi indás motívumos válltáska
10. Idi 4 - Mécsestartója
11. Filiusz - Ágymögé valója nemezből
12. Jagabala - Fűszertató polca
13. Judithstyle - Zsákvászonból készült tatyója
14. Csutkababa - Bárányos betleheme - Imádom :)))
15. Attila - 3- görbe- lábú széke ( Luca szék ? )
16.Bluemay - Sál
17. Agyagos- feliratos bögréi
18.Tomcsikbolt - Pörgenytyű- népi játék :)
19. Csutkababa - Mária altatója
20.Hardanger - Ókalocsai terítő
21. Napnemez - Táska nemezből ( tarsoly mintával )
22. Anni - Gyöngy "kalárisa"
23. LUNA - Ágakból összeállított paravánja
24. Famíves - falitükre
25. Colette - Medalionja
26. Judithstyle - Zsákvászon szűtyője
27. Appletre - Falusi képe, képeslapjai
28. Bluemay  - Vintage nagytartó kosara


Na és, mível 3 a magyar igazság + 1 
a RÁADÁS.................................ezért úgy gondoltam összeszedem a blogokról is a kedvenceimet és megismertetem veletek :)

3 megjegyzés:

  1. Szia kedves Szaszi!

    Köszönöm, hogy belekerülhetett ebbe a gyönyörű "magyaros-népi" összeállításba az én kis szappanom is!! A tojás evőeszköz tartóid nagyon aranyosak!:)

    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Hát Eszter , igazán nincs mit itt van a helyed neked is :)))))

    VálaszTörlés
  3. Hi, I love your blog, it is beautiful, I am from Brazil, I have got a crafts blog, kiss
    http://agulhaetricot.com
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))