2010/05/27

Kicsit sűrű lett ez a hét is :)
Tegnap kint voltam a sógornőmnél,Németh Ági-nál  aki szobrász segítettem neki a legújabb szobrának az elkészítésében, befejezésében. 
Hosszú folyamat 7 év munkája van benne, de mos egy kiállításon mindent , illetve majdnem mindent bemutat.Napórát készít ember nagyságú figurákkal.Ennél segédkeztem többször is, most a Budapest Galériában nyíló kiállítása előtti hajrában muszáj volt kimennem és segítenem neki, mert kifutott az időből :).

"Ego"
és "Vízöntő"
c. munkái.











Ezeket előszőr drótból készíti el, majd vesszőből és színes magyarországi földekkel " Festi". Szóval munkás egy dolog :)
MEGHÍVÓ

Csónakos (halak jegyhez)2009. acéldrót.115x50x325.  "Dedukció" Szobrász Biennálén- Szentendre város díja
Németh Ágnes: „Kozmoszkert” részlet

Budapest Kiállítóterem
(1056 Budapest, Szabad sajtó út 5.)
Megnyitó: 2010. június 10-én, csütörtökön 17 óra
A kiállítást megnyitja:
Tatai Erzsébet művészettörténész
Megtekinthető 2010. július 11-ig, hétfő kivételével naponta 10-18 óráig.

Etse még sikerült befejeznem 3 kis pöttyös mobiltartóm...


Ma bemegyek és megmutatom a nosztalgia munkáimat a design boltba, majd délután tanítok, holnap pedig a fazekasinas verseny egyik házigazdája leszek...
Ja és a lábam ki van :) sarkamban csonthártyagyulladás keletkezett :(((
Férjem uram azt mondta pihentetni kellene---ja de hogy :((( 
Néha annyira fáj, hogy járni se tudok....
Tud valaki valamilyen gyógymódot rá ???
Na mára ennyi még egy csomó dolgot el kell intéznem... szép hétvégét mindenkinek .....




5 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes, kíváncsivá tesz, milyen élőben!

    VálaszTörlés
  2. A Vízöntő lenyűgöző! Nagyon izgalmas lehet ebben részt venni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon izgalmassan hangzik. A technika egészen egyedi..vagy csak én nem vagyok képben? Hogyan szerzi be a magyarországi földeket?

    VálaszTörlés
  4. Belinda: Hát ha van időd gyere el a megnyitóra vagy a kiállításra:) Szeretettel várunk :)
    Kökörcsin:Igen izgalmas ( rólam is készült egyszobor :) én lettem a Líra:))) )
    Tündérlátta: Az is :)Nagyon egyedi a világon senki nem műveli ezt így...Ás , bányászik, lapátol mint egy bányász....után tör, szárít, rostál, szitál, ebben is volt részem. Nehéz munka a szobrászkodás...

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus! Ilyet még én sem láttam...

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))