2010/07/06

Mára

Nagyon érdekes és tanulságos volt a tegnapi Byme szervezésében és a Karamell Kávézóban megrendezett
Első Alkotói Klub nap.
Jó volt a munkák- művek mögé az alkotókat is beazonosítani :)
Egy-kettőjüknek a munkáit már ismertem, másokat ott ismertem meg :)
Jó volt és ha minden igaz, havonta lesz.... érdemes benézni:)
 egy kis levendulás csendélet :)
  MÁs:.....

Ajánló újabb ruha költeményekre bukkantam:) Bulgane oldalon, de az itt árult ruhákat megnézhetitek a saját honlapjukon is, mint pl. EWA I WALLA
LINO FACTORY,   vagy a Mandarinbillie.


Ezenkívül ajánlom még figyelmetekbe Christina Srutt-ot akinek több könyveit  HOME-MADE vintage, Romantic Home Sewing, Vintage Style Craft....

















Na mára ennyi .
Szép napot ! by Szaszi

2 megjegyzés:

  1. Szaszi éppen itt nézegettem a szürke anyagot, hogy hogyis legyen...és akkor jössz a képekkel amik továbblendítették a gondolataimat, köszönöm, szép napot neked :)

    VálaszTörlés
  2. Szívből örülök, ha segíthettem..., bár én itt csak közzé tettem a szépségeket...Jó alkotást és időt :)))))

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))