2010/07/20

Újra itt:)))

Sokminden történt mióta nem írtam....
Többek között azt hittem, hogy elromlott a fényképezőgépem, így semmit nem tudtam fotózni:(
Leszidtam a fiam, hogy semmire nem tud vigyázzni, sietősen kerestünk egy másik gépet a neten, de ilyet újonnan már nem lehet úgyebár kapni, 6 éves :((( Olympus c4000 ) viszont megvoltunk vele elégedve így pont ilyet szerettem volna , neten találtam is egyet nagyon kedvező áron.. viszont az eladó csak 1 nap ér rá, mi viszont jövöhéten megyünk nyaralni, és úgyebár ott se árt, ha van egy gép :)))
Szóval gyors telefonálgatás emailezés, egyeztetés..... este 7-kor már meg is lett az "új" gép:)))
Ott kipróbáltam minden ok, haza jövök nem működik.... na ne már ez nem lehet igaz.... bedugom egy másik konektorba ott működik, DE ott a régi is:((((((((((( a fene gondolta volna, hogy a konnektor a rossz., zárlatos.
Na szóval tanulság, próbáld ki elemmel is ( sajna nem volt feltöltve), várjál, nyugodj le mielőtt valami hülyeséget csinálsz... leszúrod a fiadat :)ne kapkodj:) 
:))) de legalább most 2 gépünk is van :))))

Más: Készült egy újabb fekete Audrey Hepburn-ös mobiltartó Csipi kérésére, anyukájának szerette volna... hát legyen:)


Aztán jártam a Mamut 1-ben is, és találtam egy új romantikus lakberendezési boltot a
földszinten a Nokia bolt mellett, Nyitási kedvezmény van 10 % érdemes benézni:)))
Az első emeleten szintén az 1-ben van a Nosztalgia Home bolt is micsoda csoda dolgok vannak ott :)

Egy kis bolt mustra:)))



Szép napot ! by Szaszi

2 megjegyzés:

  1. Az egyik C4000-est megvenném, ha felesleges.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Névtelen kérlek írj egy-pár sort az email címemre ( Kapcsolatok ) és megbeszéljük:)

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))