2010/08/20

Mielőtt  elkezdődött volna a hosszú hétvége, elmenetem a Meseboltba és vettem,nekem tetsző Tilda anyagokat...
Sajna kevést pénzt vittem , így csak kisebb darabokat tudtam vágatni ( arany árban vannak :)) )
De végül is amire kellett annak nagyon megfelelőek a  kisebb darabok is.
Szóval régi vágyam volt, az én elképzelésem szerinti kis kulcstartókat készíteni, már készült hasonló alakú levendula-kilincspárna, ez most a kisebb formai változata- kulcstartó... szívalakú közepén Tilda anyag applikációval...
by Szaszi :) Hamarosan a Meskán:)
 ... és készült még egy Romantikus vintage SZÍV is....

beleszerettem ebbe az anyagba..., találtam hozzáillő selyem szalagot, antik rózsaszínbe és egy csodás fém gombot, anyósom gombos dobozából:)
Lassan megyünk fel a hegyünkre, megnézni a tüzijátékot.... Békés Ünnepet!!!
Szép estét! by Szaszi

2 megjegyzés:

Kiváncsiak rám :)))