2010/09/10

Byme meglepije.....

Már régen elkészült Byme - Évi meglepije, csak nem tettem fel, nehogy meglássa...., tegnap adtam át neki a blogtalin a Karamell kávézóban, ahova nagyon sokan jöttek el, újak és régiek  egyaránt.
Úgy láttam ,örült neki.... szívemből remélem, hogy eltaláltam az ízlését ,és tetszik neki:)
Na lássuk mi is készült neki....


Más :)............
már megszokhattátok....barangoltam:) virtuális uatzáson vettem részt.... és
kollekciót. Ezt találtam.... Paris Rags - Romantikus design, csupa csipke és különféle anyagok használatával olyan igazi Franciás  dolgok, táskák, ékszerek, hajbavalók, kalapok és ruhák. Itt a blog és itt a webshop, ha valakit érdekel :)












Szép napot ! by Szaszi

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűt alkottál!!!!
    Ez a sok csipke pedig....Hmmmm!:)

    VálaszTörlés
  2. Szilvi, te mindig olyan jót találsz!
    Az albumod is nagyon tetszik.
    Szép hétvégét nektek!
    Üdv:Ilda

    VálaszTörlés
  3. Biztos furi, de nekem az ugrott be: fantasztikus, juj de merész! Főleg a fülbevaló! :)

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))