2010/09/21

Na végre .....

megbütyköltem a fotómasinámat így már tudtam fotózni.... kissé türelmetlen voltam így nem sikerültek legjobban a képek, de ég úgyis csak mutogatás szinten vagyok a kész munkákat majd kellő türelemmel fogom fotózni :)


Na nézzük min ügyködtem...........

Az első egy madaras karácsonyi redwork stílusban hímzett ,  kép, antik vászonra készült.
  A hímzés már kész, de még kereteznem kell a képet:)



A második pedig a HÓANGYAL  különítmény :)



Egyenlőre csak négyen, de készülnek a többiek is :) Egy új kombináció  (filc és kötés) saját tervezés :)  egy Skandináv tervezőnő - Kajsa Wikman ihlette szárnyas hóemberkék :)
Fehér filc, minimális hímzés, és kötött színes kiegészítők - sapka, sál.-a kedvenc színeimből.
Karácsonyfára, dísznek, dekorációnak, gondoltam, de lehet, hogy nem különállóan lesznek, hanem fűzérként :) még gondolkodom..
Szép napot ! by Szaszi

1 megjegyzés:

Kiváncsiak rám :)))