2010/10/08

Ügyködtem........

Nem volt pár napig gépem így csak most tudok képeket mutogatni, 
mit is alkottam:)))
 Az első egy fehér filcből és ekrüszínű fehér vásznon, fehér mintás anyagból készült minimál stílusban:)
 Ez egy hagyományos stílusban -piros-zöld -  készült lovacskás dísz lett, az elmaradhatatlan piros kockás szalaggal:)
 Szintén hagyományos piros-fehér összeállításban- Skandináv stílusban készült szarvasos dekoráció.
  Nekem erről a színösszeállításról, ( zöld-türkiz) mindig az erdő és a manók jutnak eszembe :)
egyszerű csillogós :)))
Szép napot ! by Szaszi

3 megjegyzés:

  1. Milyen szépek! És milyen szorgalmas vagy! Nem is fogsz kapkodni Karácsonykor, hogy mit is tegyél a fára!:)))

    VálaszTörlés
  2. Én is hasonlókat hoztam össze, stílusában más, mégis, tudod, a közösségi tudat :o)

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))