2010/11/25

....és még minidg ?:)))

A tegnapi napom... tömören   rossz volt.. semmihez nem volt kedvem, úgy éreztem magam mint egy kiégett ház, aminek csak a falai állnak és nincs  belül semmi ... nincs tartalom, nincs gondolat, éa lelkesedés is elszállt mint a füst....................................... :)
Feltettem magamban a kérdést , aki egész évben ezt csinálja, vásárról  -vásárra jár és közben alkot is, azt hogy bírja, idegekkel, energiával, türelemmel. 
Valószínűleg én ezért nem fogok sokszor vásározni, mert az a kevés" kreativ" gondolatom ami van, azt is úgy érzem kalodába lettek zárva , a kényszer miatt....
Semmi ötlet még ha megerőszakoltam magam se jutott eszembe, ültem a varrás felett és mintha egy légüres térbe lennék semmi nem jutott el az agyamig.....Szörnyű volt... és a kényszer és a muszáj, hogy csinálni kell, el kell hogy készüljön meg még csak rátett egy lapáttal...

Minden elismerésem azoké, akik ezt szombatról, szombatra  ( Gouba) vagy vasárnapról - vasárnapra (WAMP ) megcsinálják,-LE A KALAPPAL előttük.... majd tanácsot kérek tőlük, hogy ki hogy tudja ezt kezelni... 
Mindenesetre én is kaptam sok ötletet, végül is ammelett döntöttem, hogy tea, séta, kikapcsolódás - ami császkálás a városba, céltalanul, nézelődni, célnélkül..........ezt már nagyon régen nem csináltam. Néztem a kirakatokat, a világításokat, beszívtam az illatokat............ teljes szedálás volt:)
Közben találtam magamnak csizmát is,- már több hete kutatok a megfelelő után, a réginek a sarkát már egyszer kétszer majdnem elhagytam:) , és ráakadtam egy Provance boltocskára is az Oktogonnál... egy másik világban találtam magam...teák, kozmetikumok és a kirakata se utolsó ( legközelebb viszem magammal a fényképező gépemet is, mert ilyenkor máshogyan látom a világot , más dolgok lesznek fontosak és ezt érdemes megörökíteni.

Felfedeztem nagyon klassz anyag üzleteket.... szóval végül is termékeny nap volt.
Haza érve, kimértem és elpróbáltam, a árus asztalt, mit kéne vinni, hogy kéne rendezni



bár még fogok változtatni, mert kissé zsúfolt, de azért már alakul a fejembe, mit viszek, mit nem........

- ekkor már kreatív gondolatokkal telve,  befejeztem a Népi motívumos karácsonyfadíszeimet is..kissé rusztikus  stílusban...



....és újra harcra készen.... új ötletekkel - amiket hétvégén meg is tudok talán valósítani. Ja és már elkészült a legújabb ékszerem is ............... scrabook eszköz segítségével..... fotózom és mutogatok:)


Szép napot ! by Szaszi

2 megjegyzés:

  1. Én is ugyanígy járok amikor muszáj lenne, teljesen leblokkolok :(
    Nagyon jól sikerültek a karácsonyfadíszeid, szuperek lettek :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, hát most láttam csak meg a próbát! Nem ilyen lett az asztal végül - sokkal jobb! :)
    A többi nem rajtad múlt! Sajnos ilyen is van...de Szilvi, fel a fejjel!!!

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))