2010/12/09

Először is nagy meglepetésemre megjött a karácsonyi blogos ajándékom ,meglepim :)))
Úgye kitaláljátok ki lett a párom :)))
Illatos és szépséges és csillogó :))) Még teljesen nem szeretném kibontani, mert azt majd a fa alatt.. a rend kedvéért....
   sokat császkáltam a városba ügyeket intézve és arra gondoltam nekem nincs is angyalom... persze az Őrangyalom nagyikám minden lépésemre figyel, de kézzel fogható..............
bandukoltam és megfogalmazódott bennem, milyen is legyen, mikor besétáltam kedves rőfös boltomban... csillogó anyagok között válogattam.... megszülettek a prototípusok... semmi faxni, különlegesen csillogó anyagok, organza és csipke, ja és a fejecskéjük fa golyó, hogy legyen egy kis csavar is a dolgoban és ezüst és arany szálon lógnak.............

Úgye bájosak ?...............

Mostanában ritkán jutok a gépközelbe, de Színiát mindig olvasom... és a magam módján azért követem,amikor tudom...amikor az  elfogadás hete volt......

Elfogadás

A türelem héten kiderült, hogy egyáltalán nem könnyű a beidegződött szokásokon változtatni, és eleinte folyamatos éberség szükséges hozzá. Éberség nélkül az automatika beindul, és a reakciónk ugyanaz, mint eddig bármikor. Ahhoz, hogy megváltozzon az automatikus reakciónk, valószínűleg egy hétnél hosszabb időre van szükség, ám mivel megállapodtunk, hogy hetente témát váltunk, így holnaptól belefoghatunk az ELFOGADOM hétbe. A feladat: mindenfajta vita, kritizálás, megszólás és megítélés mellőzése. Elfogadni a másik ember véleményét úgy, ahogy van. Nincs "de", meg "szerintem mégiscsak".  
Nincs "én jobban tudom", vagy "jobban értek hozzá"... 
Egyszerűen hagyjunk mindenkit megnyilvánulni, és fogadjuk el úgy, ahogy van.
Az emlékeztető angyalkának szokatlanul nagy és elálló a füle :-), hogy emlékeztessen mindenkit a "tökéletlenségünkre" és az elfogadás fontosságára, hiszen valahol az életében mindenkinek van egy "elálló füle".

Gondolat , ami megfogalmazódott bennem és mivel nem tudom oly szépen leírni idézek..............

"Istenem, adj erőt, hogy elfogadhassam, amit megváltoztatni nem tudok;
adj bátorságot, hogy megváltoztassam, amit megváltoztathatok;
és adj bölcsességet ahhoz, hogy ezeket meg tudjam különböztetni egymástól."
- szól a klasszikus idézet,.............


A régiek arra tanítottak, hogy ide, a Földre javulni jövünk és bizony ebből a szempontból is egymásra vagyunk bízva. 

JA és megjött az első Afrika nézelődő is hozzám... :)))

Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))