2011/01/16

Pénteken ki kellet szaladnom egy megbeszélésre Gabi barátnémhoz és éjszaka kitaláltam, hogy meglepi ajándékkal kedveskedek neki, amiért otthonába fogad.... készült neki egy mobiltartó- hát mi más :) - a szerintem védjegyévé vált arccal. Egy különleges színű filcből -türkizes, zöldes szürke :)))) - kis csipke, és logóval. Igazából bajban voltam, mert igazán nem is tudom mi a kedvence színe, de úgy gondoltam ezen apróságon túl fog jutni, ha nem is tetszik neki, amikor meglátja mit ábrázol a kép:)))


Aztán készült egy Tilda minta alapján egy  kis terítő is, fehér filcből, közepén applikált Tilda rózsával, , az érdekessége, hogy színátmenetes hozzáillő hímzőfonallal hímeztem körbe...

Sajnos az utóbbi napokban nem működik a MESKÁRA való feltöltés,  gondom van vele, de ott lesz hamarosan :))) Szép ajándék lehet anyák napjára, de valentin napra is...

és készült... "vissza gyökerekhez" a kezdetekhez :)-
egy karkötő is... Lila filcalapon, fehér csipke, dehér gomb és csipke akasztó, gyönyörű romantikus darab :)

 

Ez is ha még ma feltudom tenni, megy a Meskára.
Úgy érzem vissza találtam az utamra, és jönnek az újabb munkák....
Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))