2011/01/27

Renbe tettem a szobám azon sarkát ahol neki ülök a "nagy" munkának... :)
Elkezdtem a terveket készíteni, az étkészlethez.... rajzoltam terveztem szerkesztettem....



Ja biztos nem is értitek miért írom ezt ..... az előzmények...--> 
Áprilisban lesz egy kiállítás Százhalombattán a Matrica múzeumban, ahol iskolánk tanárai és  az általunk tanított tanítványok is részt vesznek, kiállítanak.  Na így kerülök én a képbe.. mivel tanítok is... hát kénytelen :) leszek kiállítani valamit:)))-Májusba lesz a mestervizsga erre is készülök... ezért összekötöttem a kellemest a hasznossal---- így készítek egy terítéket, amit ki tudok állítani a Matrica múzeumba és a mestervizsgámon is...

Na ezért vagyok ilyen nagy munkában :)))
...Na meg nem ártott rendet is  tenni a dolgaim között, szortírozni, kidobálni, ami nem kell... :)))
Nem sokára jön a folytatás.....
Ja és .... fazekasok, keramikusok figyelmébe ajánlom:)))

Kedves  Szilvia,
 
 Átküldök néhány tanfolyam és előadás sorozat elérhetőségét .

 Szeretettel ajánljuk figyelmedbe a következő lehetőséget.
Elméleti és gyakorlati képzésben vehetsz részt dr. Halmos Ferenc
okleveles
szilikátmérnök és keramikus tanfolyamain.

Néhány ízelítő a képzések témájából :

 Színes háriszmentes és lepattogzás mentes mázak előállítása
 Agyagmázak előállítása
 Alcsony és magastűzű károsanyag mentes mázak étkezési kerámiákra
 Égetés elektromos és gázkemencében.

A tanfolyamokra jelentkezni lehet :

 dr. Halmos Ferenc
+36 88 272 120
hafe@fibermail.hu

 Feri honlapjára mindenképpen érdemes fellátogatnod, csodálatos dolgokat
 láthatsz.
 http://halmos.5mp.eu/web.php?a=halmos




Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))