2011/05/08

Adósság...

Csak most tudom a fotókat bemutatni, amiket a padláson talált régi terítőről ígértem,mert a férjuram közben elvitte a masinát a horgászatára így ez nem akkor  történt meg amikor én szerettem volna. Na lényeg, hogy elkészítettem és mivel sajnos az eredeti terítőt teljes egészében valahogy elfelejtettem lefotózni így csak már csak részleteket tudok mutogatni a megmaradt hímzésből...
De ami elkészült belőle azokat is próbáltam lefotózni...
szóval a terítő - már ami megmaradt belőle...



---és ami egyenlőre készült belőle...
 kitűző és kulcstartó illetve a tőlem már megszokott mobiltartó:)



Szép napot ! by Szaszi

2 megjegyzés:

  1. Milyen klasszul felhasználtad!!!!!!nagyon szépek,mert nekem a kalocsi ,úgy egyben kicsit sok, az ókalocsai az nem, csak ez az új.Jó ötletet adtál,nagyon ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
  2. Mammka :) Igen hogy is mondjam ez a kalocsai hímzés úgy együtt nagyon távol áll tőlem...de így még nekem is hordható lett:)))

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))