2011/05/02

Ha Hétfő akkor tervezés.......

Hát sajnos múlthétről vannak még mindig elmaradásaim...
erre a hétre amit el kellene végeznem:)
- Dolgozathoz anyag gyűjtés- könyvtár,és ki menni az alapítványhoz is dolgozatok átnézése, vizsgatéma megbeszélés.

-Két új boltba bevinni a munkáimat:)
-Közben hétvégén megterveztem gyerekeknek szóló újabb munkákat ezeket fogom kivitelezni...
- Könyvtárba könyvek visszavitele....

...Vasárnap eső után lesétáltam a WAMP-ra sok kedves blogos barátnővel találkoztam...Schall Eszti, Crix Kriszti, Vadjutka, Fércművek Judit, Mimóza SÁri...Nézelődtem..és igaz megfogadtam, hogy nem fogok semmit venni, azért becserkésztem 2 szépséget Vad Jutkánál... jaj a pénztárcámnak:)
Csütörtökön fogunk találkozni...és enyémek lesznek az újabb kis csodák... mondtam, már, hogy ékszer függő vagyok????:))
ezenkívül cipő , táska és toll   szörnyű.............
-A padláson rendrakás,szortírozás ....
Ruhaszekrényem szortírozása... ablak pucolás....folytatása a nagytakarításnak.
Na ezen a héten sincs láb lógatás........

..és egy újabb kincstár összeállítás.. most Átlátszóság, Áttűnések...






Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))