2011/05/16

A mai napom is kissé zűrösen kezdődött, de végül is jól alakult :)))


nagyobbik fiam ma informatika érettségire ment hajnalban...
Én nagyon korán lementem  a kiállítás leszedésben és a csomagolásba segíteni Százhalombattára.
Saját kerámiáimat is  hazahoztam épségben:)
Feltöltöttem 1-2 hétvégén készül medált, még mindig a Kalocsai terítőből újrahasznosítva..


Sokan kérdeztétek, hogy nem sajnálom-e a hímzést szétvágni..
De igen --> DE mivel egy kicsit már foltos is volt, meg én így pl. nem teszem ki a lakásba... ezért így használhatóbbá próbáltam tenni. 
Talán ez így jobb is mintha a padláson várna még legalább 10-20 évet, majd feledésbe merülve a kukába landolna.
Szóval a hétvégéi ügyködésem eredményei...












Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))