2011/05/24



Már kedd van..én azért tervezek, erre tegnap nem volt időm a feltorlódott vasalás miatt minden:)
Szóval Ma feltöltöttem  egy -két  dolgot a tesz-veszre.Előtte úgye fotózás, szöveg megírása stb.


Elterveztem a hetem, készítenem kell még 1-2 mobiltartót, közben egy kedves barátnőmnek is a kedvességéért, amiért vasárnap a Goubán meglepett 2 kis fülcsivel, valamit viszonzásul. ezt most tervezem.
Ja különben Gouba... én most először voltam, ott " céltudatosan", meglepődtem milyen sokan vannak és milyen sokféle dolog van. 
Tényleg minden ami kézzel készül:))) Meglátogattam a barátosnémat Marit, és tő szomszédságában felfedeztem Ritát-Zazáleát, akit személyesen még nem ismertem, most ő vele is volt szerencsém beszélgetni. 
Bár az Esőt úgy látszik én vittem, jó hangulat volt.
 Na szóval itt kaptam két fülcsit Maritól , amit illik viszonozni.
Mikor Mari elment, végig sétáltam és több ismerőst is felfedeztem, valakit a munkája alapján azonosítottam be :)- a legtöbbjüket:) De Gabival is találkoztam ( Boróka Otthon bolt)és az én kis kulcstartóim is ott voltak:))) és vele szembe Zitát is felfedeztem , gyönyörű babái, mackói és táskái közepette.
azon még mindig gondolkozom, hogy árusítsak-e, ez nálunk családi dolog, ilyenkor hétvégén van együtt a család... DE szívem szerint úgy mennék....
Na meg az is mellette szól, hogy igaz nemez van több is, de filcest nem láttam--> így egyeduralmam lenne:)) Na jó ez csak vicc..


Szombatra fel kell készülnöm, mert a Kresz Mária alapítvány Fazekas Inas versenyben leszek rendező. Immár 6. éve.
Aztán a pályázatra- "Városba emberek, emberebe városok "c-re végre elkészíteni a pályamunkát, az ötlet már megvan csak a kivitelezés várat még magára.
AMKA pályázatra valamit végre összehozni.. leadási határidő itt van a nyakamon:(((
Na ennyi....


Valami más :))





Feltöltöttem pár cuccot a Tesz-Vesz-re... ITT megnézhetitek !


( Fullcap sapik, deszkás cipők, Easthpak táska és egy zöld bőr táska is van. )


Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))