2011/06/22

Egy és más....

 Minap a Savaria antivitásokat áruló honlapon- web-áruházban  rátaláltam egy csodálatos régi csipke ágyterítőre. Úgy gondoltam jó lesz újrahasznosítani. De mikor megkaptam, még se volt szívem szétvagdosni:) ezért az munkaasztalom melletti székem lett beterítve vele:)))

Íme...
We work day, the ancient Savaria selling site - web-store - I found a wonderful old lacetablecloths, bed.
I thought it will be good to recycle. But when I got, my heart has never been split, split up:)so the work off my desk next to my seat was laid out:)))



Én ma nagyon korán keltem beindítottam egy mosást és már száradnak is a ruhák:)
Today I started very early on I got a wash and you dry the clothes:)





Aztán elkészültem a Fiús szoba dekorációval... Fiús minták és színek:))


Labda, hajó, baseball sapka és ütő, fa, sárkány, hajó, mozdony, hintaló ezek lettek hímezve , már  fent van az Etsy boltomban :))



He finished the boyish room decor ... Boy designs and colors:))

Balls, boats, baseball cap and bat, tree, dragon, boat, train, rocking horse, these areembroidered, above, is already in my Etsy shop:))







Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))