2011/06/13

Pünkösdölés

A kedvenc városomba vitt ki a jó sorom :) meg férjem és az autónk:)
Szentendrére... a Pünkösdi Sokadalomba  a Skanzenbe. Pár éve voltam kint, de meglepő és sok a változás.
Nagyon kúlturált új főbejárat van, éterem múzeum bolt, pihenő, pelenkázó, mozgássérülteknek külön bejárat... megyünk az Eu-ba:)))

 Nagyon sok és sokféle program között lehetett választani.
Solymász bemutató, hangszer bemutató tojásdíszítés, korongozás, Matyók Bútorfestési bemutató, változz matyóvá viselet próba:))

Az alföldi és kisalföldi tájegységen vásár- voltak fazekasok, fafaragók, gyöngyékszeresek rengeteg hagyományos étel készítő- pálinkás, mézes, fűszeres, levendulás, kecsketej szappanos, szövők, tűzzománcos, dísztárgyas, késes ,bőrös.. Nagy volt a választék. és a hőség na meg a tömeg.
Ami felüdítően hatott, hogy rengeteg fiatal és gyereket lehetett látni.


A Nagykörösi kéfestő műhelynél  Népművészet a 21.századi designnal ihletve :9 Ez nagyon tetszett, lehetett selymet festeni matyó mintákkal, Ékszert és ruhát tervezni, na meg kiegészítőket is kalocsai mintákkal matyó pomponokkal:)
NAgyon szép munkákat láttam...

Beszéljenek a képek... erről a kis kirándulásról...






               Szentendrei pillanatok:)

.Szép napot ! by Szaszi

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem Szentendrét, egyik kedvenc városom! Köszi a beszámolót!! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is ott voltam, lehet hogy elmentünk egymás mellett?

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))