2011/07/23

Megjöttünk Fenyvesről és próbáltam nem túl szervezni az egészet, főleg , mert sógornőm Ági is velünk tartott. Sajnos az időjárás idén se volt kegyes hozzánk...Első nap még tudtunk jó nagyokat lubickolni...-le is égtem :) ami a második és harmadik napon este jelentkezett is, alig tudtam a hátamon aludni. Én az úszódeszkát hibáztatom, mert elfelejtettük az időt annyit beszélgettünk, élveztük a Balaton vizét és közben a nap meg közben szép pirosra sütött:) Mindent vittem de Murhpy dolgozott és ami itthon maradt, persze évek óta nem volt rá szükség- a naptej, Panthenol ilyen esetekre. Persze mivel ez egy kis falu nem mindig van nyitva a gyógyszertár így végül a harmadik napon sikerült beszereznünk a bőrünk megnyugvásához hozzájáruló szert.
Csodás naplementék, beszélgetések, evés ivás, játék kártyázás jellemezte ezt az együtt töltött időt. Az tudnotok, kell, hogy egy römi királynő sorait olvassátok most !!!! :)))

Jó volt végül is minden nap tudtunk úszni, még ha nem is sütött a nap. Fotóztam is......














csak úgy magamnak...

Olvastam, hogy a nyaralásra nemcsak strandfelszereléssel, törülközővel, játékokkal, hanem a lelkünkkel is kell készülni. 
A nyaralás olyan mint egy ajándék - érzelem konzerv, amelyet mejd elő lehet venni hosszú, fárasztó, hideg napokon.-Hát lesz mit elő venni :))

emlékszem milyenek voltak a régi nyaraim... vidám, önfeledt, koszos:), látom magam az esőben, tapicskolni a sárban, rohangálni nagyapáméknál a csorda után a határban, nézni egy szöcskét órákig, mezítlábasan futni  a tó parton, folyóparton, ülni a csereszneyfán egy könnyvel...nincs idő, nem sürgetett senki...
ezt szeretném megadni a srácaimnak is-de sajnos ezt már nem tudom, de még csak a töredékét sem...
Ilyenkor sajnálom őket, hogy nincs vidéki nagyszülő, sok-sok kis haver aki egy egy nyárra a szomszéd gyerekekből, ott lévő rokonokból összeverődik... nincsenek játékok vagy elfeledőben vannak... mi éjjel nappal tollasoztunk, szín-cápáztunk, fogócskáztunk, kidoboztunk szinte a természetben éltünk.. este mocskosan hazaértünk, mosakodás a lavórban és egy vajas kenyér tejjel , nagyikám simogató keze minden sebet begyógyított:)
Valahogy ez a gépiesített világ ezt is elvette tőlük... frászba vannak, ha nincs TV, főleg ha 1 hétre kilépnek a virtuális világból... a FB közösségből... és való emberekkel kell megtalálni a hangot...


Szép napot ! by Szaszi

2 megjegyzés:

  1. A végén ismerős problémáról írtál.
    A fotók csodásak, élvezettel nézegettem őket. :)))
    A vízzel telt csónakos tetszett ma este a legjobban.
    Szép új hetet kívánok Nektek!

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))