2011/09/04

Csendélet és karácsonyi manók...

Egy meleg augusztusi napon betévedtem kedvenc használt turimba és mi jött velem szembe ez a csodás párnahuzat...potom 190 Ft-ért... és már tudtam is, hogy hova kerül a szobámba a fotelbe:)))
Így ni...

One hot August day betévedtem favorite clothes store  used and what was facing me is a beautiful pillowcase for HUF 190 ... dirt ... , and I knew also that to be the couch in my room:)),)

Here we go ...


Vége van a nyárnak... és már elkezdtem készülődni a karácsonyra tervezgetek, próbálkozom...

Született két manó is skandináv stílusban és lekaptam őket ahogy ismerkednek a kertben :)))
először felmásztak a diófára onnan nézegettek körbe, barátkoztak,
It's over the summer ... and has already started to prepare for the Christmas planner, try ...

Born in a Scandinavian style two elves and grabbed them as they learn in the garden:)))

was first climbed the walnut tree from looking around, became friends,


aztán megtalálták a kamra ajtót kissé megpihentek...
Then they found the chamber to rest a little door ...



innen aztán  nagy ugrás lesz...ha majd eljön az idejük...
here he is ... a big jump when the time comes then:))


Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))