2011/10/20

Doxa új szíve, nemezelt mobiltartó - Doxa new heart, felted Mobile Holder

Valamilyen hagyatékból volt nekem egy nem működő 1957-es doxa órám. Valahogy nem volt szívem túl adni rajta. elvittem a Böszörményi úton lévő órás bácsihoz és megkérdeztem meg lehet-e javítani, mire ő Igen. elmondta, hogy ezeket az órákat még Puskás öcsiék hozták Magyarországra és állítólag nem túl sok van belőle:)
Ma mentem le érte működik, pontos az eltört üvege ki lett cserélve és kapott egy modern piros bőr szjat is :)
Így már tudom hordani és nagy nagy büszkeséggel tölt el, hogy egy régi tárgy újra életre kelt, és újra kettyeg a szíve :)

Some kind of a bequest was not working for me in 1957, Doxa watch. Somehow it did not give my heart too. I took the road in hours Böszörményi uncle and asked if it could be improved, and he very. said that these watches have been Puskás Hungary and was not very much of it is:)
Today I went down with him, specifically the broken glass has been replaced and got a red leather modern income tax as well:)
Now I can wear with great pride and a revived an old subject, and again involves the heart:)


Ma nemezeltem is bár csak apróságot, amíg vártam a mestereket.
Mivel nem volt mobiltartóm azt készítettem, Festett szalag gyapjúból és abból a bizonyos karakul gyapjúból aminek rabja lettem :)))
Került még bele egy kis chiffon selyem és fonal maradék is ...na meg a egy kacskaringós lógó, amelynél fogva hamarabb kikaphatom a táskámból :)))

Today I felt even though only minor things while waiting for the masters.
Since there was no cell phone holder is made​​.
Painted from a strip of wool and wool Caracul some of which I became addicted:)))
It was still a bit of chiffon and silk yarn na ... the rest is hanging crooked one, which very early in my bag I get a:)))



Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))