2012/02/08

SK Bojt - Hand made Tassel :)

 Szerettem volna a következő munkáimhoz, különféle színes bojtokat, de sehol nem találtam megfelelőt.
Elgondolkodtam, hogy is készíthető bojt, ami végül nagyon egyszerűen megoldható:)))
Itt egy ábra:


 Ezek alapján indultam el, csak én egy karton lapra tekertem kb.6-8 a fonalat, majd a tetején összekötöttem a szálakat, az aljánál meg elvágtam, ezután tekergettem körbe a nyakánál.
Készítettem olyat is aminek ilyen elkötés van, de olyan is készült amihez egy ékszer kelléket hazsnáltam- egy kupakot:))) ezen áthúzva már kész is lett a bojtom:)))

Lehet díszíteni... és felhasználni.


Azt tudtátok, hogy nagyon sok nép viseletében is fontos díszítő elemként jelenik meg a bojt :))) főleg a keleti és arab kultúrában, 


 Ezen az arab lovon pl.


vagy egy korán tartón is ...


vagy egy indiai dísz meneten :))


vagy a kínai lámpán :)))



de megtalálható a magyar Kalotaszegi népviseleten is :)))





Na és még egy kis +




A múltkori "zsákmány beszerző" körutam során akadtam rá egy rusztikus hatású elég nagy textil bőr darabra...


Mi is készülhetett volna belőle mint egy több funkciós iphon tartó:)))




Tehát ebből a rusztikus kinézetű textilbőrből készült el ez a többfunkciós Iphontartó.
A telefon tárolás melett még a két külső zsebébe papírpénz, bérletet, bank kártyát, névjegykártyákat is tárolhatsz így minden egyhelyen van...
Kulcskarikára pedig a kulcsaidat akaszthatod, de ha karabiner segtíségével akár a táskád belsejébe vagy a öv tartóra is akasztható.


Díszítésként egy nyomott mintás " French" mintás szalagot ,és egy 3 cm¤ réz gombot kapott.


Ne mondjátok, hogy nem multifunkciós :))) Ajánlanám férfiak megajándékozására így Valentin nap közeledtével ::)))
Na hogy tetszik ???
Ti vásárolnátok ilyet barátotknak, férjeteknek, vőlegény jelölteknek , apukátoknak ????
:)))




Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))