2012/02/13

Zsugorka ékszer készítő készlet

 A zsugorkáról elég kevés ismeretünk van, pedig egy nagyon szórakoztató ékszer készítési lehetőség kicsiknek és nagyoknak.
Ezért arra gondoltam előkészített SK csomagokkal népszerűsítem ezt a klassz terméket!

Ezért készítettem egy Zsugorka ékszer készítő csomagot.
Ötletelj !- Rajzolj ! - Süss ki valamit ! :)))

A  készlet tatalmaz:
-  részletes elkészítési leírást
-  ismertetőt a zsugorka fóliáról.
- 4 különféle előre kilyukasztott zsugorka lapot.
- 1 csiszoló vásznat
- 3db. színes ceruzát.
- 3db színes bőr zsínórt.

+ 1 ötleteket tartalmazó leírást és most készül a CD is :)))



Tökéletes ajándék lehet belőle barátnőnek- barátnak, anyukáknak, nagymamáknak tanító és óvónéniknek.




Na mit szóltok hozzá???


Szép napot ! by Szaszi

2 megjegyzés:

  1. Én szoktam zsugorkázni, jó játék a gyerekkel is, és az ötleted is díjazom:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötletnek tartom!
    A zsugorkázás leírásánál gondolj azokra is, akiknek szájbarágósan, nagyon pontos útmutatás szükségeltetik...
    :)))

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))