2012/03/08

tadam :9

Nagy nehezen csak összehoztam a roomantikus evőeszköztartóimat... kisebb malőr folytán csak tegnap lett kész--> ki fogyott a pamut csipkém ... és nem kaptam sehol, de ráakadtam egy kis boltra ahol még volt egy pár méter így be tudtam fejezni.
Ilyen lett.


Fehér filc, pamut szél csipke és egy régi antik csipke függöny applikációjából jött létre:)
Mérete: 19x9 cm
A szett 4 darabos.
Különlegessé, romantikussá varázsolja a húsvéti asztalt.


ÉS Colette jelezte, hogy tetszik a 2 tavaszi fülcsi, amit tegnap készítettem "szoba  fogságom " alatt
Neki ajánlom szíves figyelmébe :)))


Orange collection :)
       Ruha, Táska - Colettecolor :) Orange fülcsim,, Papucs


                                         Lime collection: 
               Ruha,-  Lime fülcsim :), Táska Colettecolor  :) photo 




Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))