2012/05/09

Új ékszerek nyárra - New summer jewerly

Na mutatok valamit amin mostanában ügyködöm...

Minimalista stílusban megfogalmazott ékszereket hoztam...

Az elsők fagyi színekben...2012 nyár színei :)

Well show you something on which busy all these days ...
Minimalist style jewelry I have expressed ...
The first ice cream colors, colors of summer 2012 ... :)


1.Dekor gumiból készült minimalista stílusban türkíz zöld és púder rózsaszín háromszögek lettek kivágva, és hosszú láncra tettem fel.

1.Dekor rubber minimalist style turquoise green and powder pink triangles werecut out, and I have a long chain.



2. Szintén minimálban, háromszögekből összeállított nyaklánc málna vanilia citrom színekben :)))
2.  Ensures Also, triangle necklace composed of lemon vanilla raspberrycolors :)))




3. Három  darab fa golyó amit krém színűre festettem, hosszú láncra tettem így egy , csodás - minimalista -elegáns ,modern hangulatú ékszer kaptam.


3.  Three-piece wooden ball that I painted cream color, so I have a long chain,lovely - minimalist-chic, modern style jewelry I have received.

4. Az utolsó a z egyik kedvencem:) fehérre festett  fa korong és mellette ,
2 darab kisebb natur színű fa golyó. Közepesen hosszú ezüst láncra tettem
Csodásan egyszerű de nagyszerű...
4th The last one of my favorites :) white painted wooden wheel and next to it,
2 small pieces of natural colored wooden balls.
I have medium length silver chain
Wonderfully simple but great ...





Remélem tetszenek :)))
Hamarosan  kaphatóak lesznek a boltjaimban :)
Szép napot ! by Szaszi

I hope you like them :)))
Coming soon will be available in my shop :)
Have a nice day! by Szaszi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))