2012/11/05

Hétvége...

ez a hétvége is gyorsa elrepült...
azért munkálkodtam is..
egy két tapasztalásomat hadd osszam meg veletek...

Majdnem mindenütt elkezdődött a karácsonyi kipakolás...
Jártam az IKEÁ-ban.. ahol csodás házikós lámpákat, csillag lámpát és dekorációkat találtam...



Voltam a BAU-hause-ban is úgy kellett elrángatni a dekorációk közül.. csodás mécsestartók ksi házikók várnak rám...




Ezenkívül itthon is próbálkoztam különféle dekorációkkal..
egy koronás mécsestartóval.. még félkészen se tudom mutatni...


illetve, múltkor már megvettem a fekete táblafestéket.. és tegnap a kamrában elkezdtem a festést...

Nem sokára mutatom...

 addig egy kis inspiráló hangulat , hogy milyen stílusú  lesz az én idei karácsonyom :)))




Már nyomtatás alatt vannak az én vászon képeim is :)  
Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))