2012/12/31

2012 ben történt velem....

 Sok sok minden
Arra már nem is emlékszem mit fogadtam, meg a 2011es év végén... majd visszaolvasom- mire jó ha blogot írsz:)
 Ez az évem a Rácsodálkozásról kísérletezésről - önmagam megismeréséről- elfogadásáról- kiteljesedésemről - útkereséséről és cél kitűzésekről - önmagam fejlesztéséről szólt. 

Sok érdekes zene-film-kiállítás-könyv " jött velem" szembe ami mind-mind nyomott hagyott bennem. Általuk fejlődtem, építgetem magam.

Azt hiszem annak ellenére vagy épp azért ahogy a világunk valahogy rossz irányba van- szokták mondani szükségeben ismerszik meg az ember- én tényleg legalábbis magammal mindenképp jobban megismertem, kisebb utakat tettem meg befele, mindezt ha nem így állunk-ahogy - nem biztos,hogy megtudtam volna tenni. Köszönöm 2012.

Na akkor nézzük csak...

 Kreatívkodásiam...

 Ebben az évem a kísérletezgetésről szólt -Készültek több funkciós,/pl. rúzstartó, kulcstartó/ különféle anyagok összehozatalával ,imt pl. nemez-fa, gyurma -fonal, zsugorka- filc, kötés-bőr stb. munkák is.
 Több kevesebb sikerrel.


-Ez az év egy Rózsaszín álommal kezdődött- aki ismer nem vagyok odaáig ezért a színért, de ez a Tildás rózsaszín megkapott valahogy és sorra készültek a rózsaszín álom dolgok, telefon tartó, rúzstartó ...stb. 
Igazi csajos dolgok...

Neveztem egy ékszer készítő pályázatra- Angel Army és készítettem egy ékszer kollekciót, ami több féle képis használlható.


Celebek is megihlettek - mint Keanu Reeves, Amy Winehouse a Twilight saga srácai.


Jöttek a kísérletezések ideje kötött- bőr ékszerek...
Applikáltam egy kötött hurkát és rá tettem egy bőr medált.

Újra felfedeztem a zsugorkát- ezt hoztam össze filccel és készültek belőle kitűzők, szíves dekorációk is.

A nyár elhozta a fagyi és pasztell színeket.. sok sok szépség készült.

Újításom volt a dekorgumiből készült zázslós láncok, és a geometrikus fa festett láncok...

Stílus irányzatom is változott- nosztalgikus- romantiikus- Shabby chicből átvándoroltam MOdern-Minimálba:)

Előtérbe került a geometrikus formák világa, és az egyszerűség... 

A következő ékszerek bőrből vagy textilbőrből készült vágott karkötők és geometrikus láncok lettek.

Egyre több időt fordítottam a fotózásra.. sikeredtek jó képek is...Itt nézhetitek meg...


Sőt régóta vágytam jó profil képekre ezt is sikerült év elején nyélbe ütni egy barátosném által:) 


Újra felfedeztem a levegőn száradó gyurmát--> ebből is készültek különféle nyári ékszerek először festett, majd egyszerű natúr végül fonalakkal megbolondítva különleges design ékszerek.


Aztán a nemezelést fejlesztettem és készültek ékszerek is többek között karkötő , nyaklánc fa gyöngyökkel kombinálva.



Őszfelé előtérbe került a bőr- textilbőr- készültek belőlük iphone tartók és kis táskák is- és az industrial stílus.
Fekete szürke  színek.


Tél közeledtével több alkalom adódott a nemezelésre és több időm maradt az olvasásra, kiállítás nézésre.

Amire büszke vagyok rendszeres lett újra életemben a sport. Hetente 1x eljárok úszni, és 2x 3 itthon edzek.

Egy kis oda figyeléssel, rendszerességgel jobban beindult a külföldi Boltocskám is . Idén erre biztos nagyobb hangsúlyt fogok fektetni. 
Már csak azért is , mert január 31 én leszek 1 éves ott !!!!:)
Megünnepeljük egy jó kis kedvezménnyel !!!

Hát tömören röviden ennyi! 

Remélem az idei 2013 as év is legalább ennyi érdekességet tartogat számomra.





 







 









Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))