2013/07/25

 Azóta is rendszeresen minden másnap járok futni, kocogni.


Töretlenül megvan az elvonási tünet, futás napokon, már viszketek egy kis önsanyargatásért :)
 Kaptam egy jó kis futócipőt is, mert " Megérdemled, látjuk rajtad,hogy komolyan gondolod" :) Ez nálam nagy szó, mert nem a kitartásomról vagyok híres :) aki ismer tudja :) 
 
A táv mint mindig ugyanaz 2,14 km. Ennyi a mögöttünk lévő utca 1x oda-vissza.
A cél amit egyenlőre kitűztem magamnak izmok hozzá szoktatása a minden 2. napon a terheléshez. 
A távot egyre kevesebb belesétálással végig vinni. 
Először villanypóznák jelölték, a megállásokat kitűztem,hogy na eddig a póznáig kell elfutnom.. aztán séta, majd újra a 2. póznáig.. stb. most már utca sarkok vannak kitűzve, saroktól sarokig:) futok , haladok.
Ami tény.. kevesebbet eszek, többet iszok.. na nem kell roszra gondolni::  simán csap vizet :)
Már nem is emlékszem mikor fájt amúgy igazából a fejem, és a vérnyomásom is kezd jó irányba menni--> bár futások után azért felmegy, de ez a normális.

Kevesebbet TV -ek :9.10-20kor, pont a fő müsor idő alatt futok- ez se árt:9 utána megiszom vagy 1 l tejet, tusolás, mosogatás és alvás :)))

Azt veszem észre, pedig még csak 1 hónapja megy ez a rendszeresség, hogy jobban bírom a meleget is. Kevésbé vagyok feszült, ideges- bár a srácaim próbálkoznak kihozni a béketűrésemből :) 

Egy szó mint száz --> Jól érzem magam a bőrömben:)

Tegnap este a kisrigók nevelgetését néztem végig- tudjátok van nálunk most legalább 5 rigófészek, amikből most kerülnek elő a fiókák.. szüleik etetik és ők ugrálva közlekednek.  Ilyenkor mindig félek hátha macska téved az udvarba. Volt már amikor mi mentettük meg az egyik apróságot a csúnya cat elől. 
Na szóval zajlik az élet. Szép napot mindenkinek!


 



Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))