2008/12/08

Adventi koszorúm

Amaranta blogjában olvastam, hogy mutassuk be saját adventi koszorúinkat, ki milyet szeret, készít szívesen advent idején.

Csatlakozom és íme az én koszorúim.
Mindig szalma koszorú az alap, erre drótozom, kötözöm, ragasztom fel a díszeket, nekem ez vált be



2007 -es adventi koszorúm" Svéd tél " fantázia nevet kapta.
Fehér sztearinos gyertyák, hófehér organza masnik, tobozok, kéreg csillagokkal és fehér tollakkal volt feldíszítve.


Az idei 2008 "piroska" nevet kapta, kúp alakú piros gyertyák, fahéj, filc angaylka, tobozok és juta szalag, + piros organza és kockás szalag keverékéből létrejött masni



A 2007-es koszorúm inkább elegáns volt,( talán ez volt a legdíszítettebb) a mohazöld gyertyákkal, hozzáillő organza masnival és narancshéjjal, tobozzal, fahéjjal díszítve.





2006 -os koszorúm "Népies" volt ekrü színű gyertyákkal, örökzöldekkel, természetben megtalálható termésekkel( férjem nem örül amikor megdészmálom a kertet:) ) díszítettem és nagy zsákvászon masnival ékesítettem.

Amint látjátok igen változatosakat készítek, az irányelv-egyszerű , természetes vagy elegáns..:) és az is észrevehető , hogy az egyik hobbim az adventi koszorú készítés...:))))


Egyéb koszorúim amit, kérésre készítettem vagy csak úgy... szeretem az érdekes megoldásokat is-mint pl ennél a koszrúnál filc golyókat és kagylókat tűztem fel díszítésnek, a koszorú hátulján hungarocell csillagokat festettem le ciklámenre és ragasztottam fel.







Ennél a fehér narancs-bronzos koszorúnál ( amit a férjem bevitt a munkahelyére) az érdekesség, hogy a gyertyák tövéhez narancs színű brotnit tettem dísznek ettől olyan különleges lett.díszítésnél használtam alma karikákat, különféle terméseket + a hungarocell csilagokat.
Ezt a koszorút 2006-ban készítettem az iskolánk részére " hókirálynő" fantázia nevet adtam neki.
Fehér gyertyák, halványkék tollak, ezüstös szalag és halványkék organza masni és hópelyhes szalag volt a díszítés.Ezt nagyon szerettem..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))