2009/12/27

Karácsonyi kép, mozi :)

Ígértem képeket, csak most volt annyi időm, hogy feltegyem :(


Tegnap elmentünk moziba, megszerettük volna nézni az Avatar c. 3d filmet.
Foglaltunk jegyeket is, elkezdődött a film, nagyon élveztem, mert nekem ez volt az első 3D filmem:)
Tetszett maga a film is, amikor kb a 3/4 -nél technikai szünet miatt leállították a filmet. azt mondták, hogy folytatják pár perc múlva, aztán 1/2 óra múlva kérték, hogy hagyjuk el a termet, mert nem tudják javítani a hibát és visszaadják a jegyek árát. szóval mint az okos lány láttam is meg nem is a filmet.......................de azért megfogom nézni.....................itt egy kis ízelítő.


1 megjegyzés:

  1. Micsoda gyönyörű teríték! tetszik nagyon,hogy középen van egy fehér futó az abroszon,ezt tervezem,aztán mindig elfelejtem...:)

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))