2010/01/05

Újabb játék :

Kicsikatónak- most van a 2 éves szülinapja- mármint a blogjának.

Játékot hirdetett, egy csudaszép sál a nyeremény.















El is kell mert nálunk ma reggelre vagy 5 cm hó hullott és esik azóta is folyamatosan.Most jöttem be a lapátolásból , leültem a gép elé... gusztám támadt egy jó kis nyak melegítőre fázott igen csak a nyakam :)
Töröm a fejem, hogy hogy lehetne megszépíteni a saját arculatom úgy, hogy az ember lánya nem kér fel design tervezőt-arculat tervezőt. Felfedeztem egy régi-új blogot Piroseperét, ahol kártya és logó tervezését mutatja be lépésről-lépésre, egy egyszerű Word-ben. Kedvet kaptam én is hozzá és ezeket készítettem.



 
Jó játék, még tervezgetek fejlécet is, meg feliratokat később azokat is megmutatom:)
Mindenkinek szép napot !


1 megjegyzés:

Kiváncsiak rám :)))