2010/05/10

Apróságok

A sok feladatom mellet , amit mostanában a kiállítás szervezés ad, most csak apróságokat tudtam készíteni, mert a kezem "sajna" nem nyugodhat :)
Készült 3 kis Házikó alakú kulcstartó . Vidámkák, egyszerűek.........
 


Más:  
Gina blogtalálkozót szervez.....még több nála :) 

I. Országos Kreatív Blogtalálkozó

Hokata remek ötlete megvalósulni látszik!
Elkezdtem szervezni az Első Kreatív Blogtalálkozót, aminek az 
időpontja 2010. augusztus 28. lesz, 9 órától, amíg jól érezzük magunkat.
Helyszín Budapest XVIII. kerület Kondor B. sétány 8. Kondor Béla Közösségi Ház
Mindenki jöhet, akinek kreatív blogja van, függetlenül a technikától, minél színesebb, annál jobb !
Ami már biztos :
Regisztráció 9-10 között. Belépő 700.- Forint.
A büfét a pesti, Pest környéki lányok vállalták (hála nekik!), így nem kell kajával felpakolva jönni :))
10 órától lesz a csere-bere. Erre hozz valami rád és a technikádra jellemző, saját készítésű tárgyat, amit személyesen fogsz átadni annak, akinek a nevét kihúztad. Arra gondoltam, hogy a csere a színpadon fog zajlani, és az átadások között mindenki tud mondani magáról egy-két mondatot.
Lesznek árusok, elsősorban a blogos lányokra gondoltam, Passzió-Merida, Tűpárna, Műszőrmeház.
Mivel én a patchworkben vagyok elsősorban otthon, ezért várom a javaslatokat, hogy kit hívjunk még meg.
Lesznek asztalok, amire Ti pakolhattok ki, lehet bemutatót tartani, árusítani, mutogatni.
Sajnos, idén még kiállítást nem tudunk tartani, de a jövő évre már azt is tervbe vettem :))
Jelentkezni a foldvary64@citromail.hu-n lehet.
Kérlek add meg a "rendes" nevedet, a nicknevedet, a blogod címét, és a rád jellemző technikát.
A blogomon csinálok egy oldalsávot, ahová felteszem az összes jelentkezőt, hogy lássuk, kikkel fogunk találkozni :))
Remélem, ez is olyan jó hangulatú összejövetel lesz, mint a KáVé volt .
Várom a jelentkezéseket, bízom benne, hogy jó sokan leszünk :))
Én ott leszek :)



3 megjegyzés:

  1. De jó, hogy feltetted ! Remélem, Hokata csinál nekünk logót :)) Akkor felírlak a listára, de milyen technikát írjak melléd ?

    VálaszTörlés
  2. Hát ez jó kérdés :) írtam mailt, de szerintem a sima kézműves illene rám :)

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))