2011/03/20

Betty Boop :)kicsit másképp....

Mikor 6 évesen külföldön voltam keresztapámnál, láttam egy aranyos rajzfilmet főszereplője egy csinos kisasszonyka volt.. modern bubifrizurával - Ő volt Betty Boop. Szívembe lopta magát azonnal...mostanában ezzel a kis figurával álmodtam és jó pár év után megszületett az én Betty Boop kitűzőm/im is 3 db :)


Betty Boop először Max Fleisher Paramount által kiadott Talkartoon nevű sorozatában tűnt fel.
Az eredeti nyers karakter 1930. augusztus 9-én debütált a Dizzy Dishes (Szédülős edények) című rajzfilmben. 
Grim Natwick, az animátor először uszkárként ábrázolta. Bár akkor még eltért a ma ismert karaktertől, de a fő tulajdonságai már megvoltak.
Két évbe került, míg átváltozott az igazi Bettyvé.
A lógó fülekből karika fülbevalók lettek, a cipőgombszerű orrból pisze emberi nózi, a pudliszőr pedig bubifrizurává alakult. 
Először két harisnyakötőt viselt, ami aztán egyre lejjebb csúszott a bal lábon. Az alakját Mae Westről mintázták.



és én kitűzőim.... ezzel az édes kis rajzfilmfigurával...






Hogy tetszik ? :)))

 
Szép napot ! by Szaszi

1 megjegyzés:

Kiváncsiak rám :)))