2011/05/29

 Hétvégén megvolt a fazekasinas verseny a Kresz Mária alapítványnál ahol anno én is tanultam.
Mesterem Rónai Ági újra meghívott immár 7 éve, hogy segédkezzek a lebonyolításban.
14 inas jelölt jött el és mérettetett meg :)

Különféle feladatokat kaptak, mint pl. agyaggyúrás- három különféle színű agyagot kellett 30 mp alatt minél homogénebbé összegyúrni.
A második feladat tányér csíkozás, megadott módon. - időre
3. Fül húzás 1 kg. agyagból-időre
4. egy megadott edényre fülezés- jelen esetben egy karcsú szilkére kellett felhelyezni a fület.:)


és végül az utolsó feladat  tányér díszítés,2 db megadott  minta alapján, Tájegység Tiszafüred:)))- ami ránézésre nagyon egyszerű volt, de voltak mindegyik feladatnak buktatói:)))

mindegyik versenyzőnek nagyon szurkoltam, hogy sikerüljön és nyugtattam őket , mert nagyon izgultak:)))

Aztán kaptam egy levelet az egyesülettől , aminek immár 2 éve tagja vagyok, hogy ajándékok készítésére kérnek fel az egyesület részéről, egy nívós egyesületi konferencia résztvevőinek valamilyen ajándék tárgyat kellene készíteni. ezt is július 10-ig el kell készíteni, korongozás, díszítés égetésekkel együtt :)

Mivel igen sok egyéb elfoglaltságom lesz, és igen csak sűrüsödik a tennivalóim köre ,úgy gondoltam, hogy ideglenesen szüneteltetem az Etsy boltom, mert arra meg végképp nem lesz időm, hogy még oda is feltöltögessek új és új munkákat, meg igazából valahogy nem is találom ott a helyem, kicsit bizonytalan vagyok, merre is induljak el, túl sok félét készítek és el kellene határoznom, hogy ott az angolszász régiónak mit is kellene-- vagyis specializálódni kellene.  No meg átgondolni, egyáltalán jó-e amit csinálok? Rossz élményem is volt mostanában, úgyanolyan nevű boltra bukkantam nem csak ott hanem a riskán is fenn van ,és ilyen névvel szerepel, szintén filccel foglalkozik, igaz nekem 1 év laufom van, de...........................
Át kell sok mindent gondolnom .
Míg ez a káosz, kiábrándultság, elkeseredettség,nem szünik meg bennem, le nem tisztul addig szünet és majd ha már túl vagyok a vizsgámon, a  egyesületi kiállításon, a táboroztatásokon talán rá jövök merre van az én utam, merre kell folytassam a munkálkodásomat, vagy térjek vissza a gyökerekhez- a kerámiához, abban még nem csalódtam ennyit:)))



1-2 kép 2009 ről.... Kresz Mária alapítvány honlapjáról














Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))