2011/06/29

nemezmadarak a Meseterápiás központba:)

 

Készíts te is nemezmadarat velünk - Mihály Eszterrel...

Erre a felhívásra figyeltem fel Eszterenél,majd Gabi blogjára is át látogattam:), azonnal kaptam magam és a telefonom és már hívtam is :)Még volt hely így befértem a csapatba... Ürülök neki, mert madarat  nemezelni még nem volt módom, és mint kiderült egy nemez tanárunk volt Jaksó Boró és igazából nem is lakik messze, mondhatni majdnem a szomszéd utcába :))) Szóval izgatottan várom a találkozást és a nemezelést is:)
Tűzmadár - Eszter Nemez
... a Meseházba. Nemrég megkeresett Mihály Eszter, hogy szívesen küldene nemezelt madarakat a Meseterápiás Központba.

Búbos Banka - Eszter Nemez

Arra gondoltunk, hogy jó lenne egy közös nemezelés, így több több madarat készíthetnénk, mert én bizony nagyon szeretnék Eszterrel dolgozni, tőle tanulni...

Most pénteken, 2011. július 1-én nála, Budapesten, Budán nyitunk egy kis madárnemezelő-műhelyt. Kb. öt ember fér el, így még 3 lelkes madárkészítő csatlakozhatna hozzánk! 
Fontos, hogy legyen némi tapasztalata a nemezelés terén. Ha szeretnél csatlakozni, hagyj itt elérhetőséget.

Köszönöm, Eszter!

Eszter munkáit a blogján lehet megcsodálni:

www.eszternemez.blogspot.com


Make yourself felt bird with us -  Eszter Mihály ...

This call, I noticed Eszterenél, Gabi and I visited your blog is at:), I found myself immediately and my phoneand I called him too:)


There was no place for the team ... so befértem Feces to her because bird felt should not I had the opportunity, and as it turned out a felt-teacher was Jackson wines and does not really live far away, you could say, almost across the street:))) So excited to meet and felting as well:)

Fire Birds - Esther Felt

... Tale of the House. Michael recently earned Esther, reluctant to send a felted birds Story TherapeuticCentre.

Hoopoe - Eszter Felt


We thought it would be a good common planking, so many more birds készíthetnénk, because I certainlywould love to work with Eszter, learn from it ...


This Friday, 2011. July 1, he, in Budapest, in Buda, open up a little bird felt pre-workshop. About five peoplecan be accommodated, so 3 more to join us in making bird enthusiasts!

It is important to have some experience in the planking. If you want to join, leave contact information here.


Thank you, Eszter!
Eszter's work can be admired in his blog:
www.eszternemez.blogspot.com



+ ma készítettem egy újabb könyvjelzőt... csodás halvány mályvaszínű filcből,csipkével,  nosztalgia képpel,  szatén szalagon gyöngyökkel. 


+ Today I've added a new bookmark to ... beautiful pale mauve-colored felt, lace, vintage pictures, beads,satin ribbon.





Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))