2011/07/01

az első madár....

Kissé megkésett beszámoló :)))
Gabi és Eszter felhívására jelentkezve madarakat nemezeltünk a 
Meseterápiás Központ számára Mihály Eszternél, aki fantasztikus nemezmadarakat készít.
Körbe álltuk a nagy asztalt Gabi, Krizantám és kislány Rozi és Eszter hathatós segítségével elkezdődött a madarak életre keltése.
Én valami egyszerűt szerettem volna mivel hogy életemben nem készítettem madarat....de mivel hamar el-kellett jönnöm így félkész és még vizes állapotában hoztam el a madarat, majd késő este fejeztem be...
Most szárad.
Csodás inspiráló nap volt... máskor is :) Üzenet a szervezőknek...
Ez csak a kezdte volt, biztos lesz még folytatása mivel a terv az, hogy minden szobába legyen egy madár.
Az enyém egy sólyom szerű madár lett sárga alapon "military" mintás mint egy harci repülőgép:))))- fiús szobába :))))

 Nézzétek el nekem a rossz képeket kissé borús az idő és a damil is látszik:))

Gabi egy csodálatos kék madarat nemezelt, Krizantám egy Csörgős mese madárral küzdött, Rozi egy csodás nap madarat készített.
Örülök, hogy ilyen jó társaságba jó célért ügyködtem:)))

                                   Az mini alkotókör :)-Képek Esztertől
                                      Készülő madaram-képek Esztertől
                              tényleg pöttyös :)))- Képek Esztertől


Eszter miattunk csak később tudta elkészíteni a saját madarát, mert úgye velünk foglalatoskodott, és volt mit:), hogy tényleg szépséges madarak szálljanak a Mese terápiás központba....
Remélem a gyerekeknek ugyan olyan öröme lesz bennük, mint amivel mi készítettük:)


Lábjegyzet1: Megtapasztaltam, milyen jó a vizes nemezelést keverni a tű nemezeléssel.

Lábjegyzet2: Érdekes, hogy egy belső kép, talán tulajdonság jelenik meg a kezeid között nemezelés közben:) Nagyon szeretem a sólyommadarat, és öntudatlanul is valahogy ezt formálta a kezem érdekes...:)))

Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))