2011/12/06

Csodás karcsú felet és az enyém :)

Elmentem előtte 
egyszer.... kétszer, 
megnéztem újra meg  újra , 
csodáltam formáját... kecses báját...

és tudtam, hogy csak rám vár...

félre tettem minden....
nekem ez kell....

 de biztos, hogy akarom ...?

IGEN....

Jó érzés...
teljesen más vagyok 
 rájöttem

 csak ez hiányzott...

Kipróbálom
Minden Nőiességem előveszem 
és felállok:)))
Mint régen.. valamikor
Erre
 a 
 csodás valamire
ami fekete,
karcsú
 és most már csak az enyém :)))





Szép napot ! by Szaszi

3 megjegyzés:

  1. Értem miről írsz! Nagyonis... :-)))
    Egyszer én is elcsábultam...az enyém is lett...

    (Imádom, csak az a baj, hogy egy óránál többet nem bírok ki benne!)

    De jó nőnek érzem benne magam és az az 1 óra egy évben egyszer bőven megéri! :-)))
    Szépséges cipellőd lett!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen ez egy más dimenzió..:))) aki ismer tudja miről beszélek:)))Felhők felett:)))
    Az a vicces, hogy újra kelett benne tanulni járni, de a lábam nem fáj benne :)))Sokáig majd 20 évig nem volt rajtam ekkora sarok, régen mge ilyenekben táncoltam órákat .... na majd most :)már csak egy táncpartner kell :)))

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))