2011/12/03

Hohohoooooooooooo-JÁTÉK :)

 Lassan bandukolva  közeledik  a Mikulás.
Az ajándékozás ünnepe is itt van a nyomában.
Én is szeretnék örömet szerezni.
Arra gondoltam, hogy játszunk, mert játszani jó úgye ?:)

Mit is kell tenni, hogy játszhatsz velem?

Válaszolni kell 3+1 ( mert úgye három a a magyar igazság no meg 1 a ráadás ) helyesen kell válaszolni Baricz Gergővel kapcsolatban feltett kérdésekre. 

Itt kommentelni, üzenetet hagyni a jó válaszokkal és máris bekerülsz a virtuális kalapba.
Nagyobb eséllyel indulhatsz ha megosztod, Like-od,  csak a kommentben írd meg, merre viszed a hírt tovább :)))

És hogy mi a nyeremény.............

HÁt


természetesen

VALAMI
.
.

GERGŐvel
.
.
.

Kapcsolatos...
.
.
.
.

ÁLTALAM KÉSZÍTETT
.
.
.


 HASZNÁLHATÓ
.
.
.


IPHON TARTÓ
.
.
.



ez !!!!!!!!!!!

Fekete filcből lánccal, gitárral és violin kulccsal Gergő fotójával.

És a kérdések...

Ne bulvár kérdésekre számítsatok de egy jó kis fejtorna ez :))

1. Hol van a Babes-Bolyai Egyetem ahol Gergő tanul?
2. Kik a székelyek ?
3. Milyen megyében van , Borzont ahol Gergő él ?

+1. Mi a Bokály ?-  (ez csak azért mert Fazekas volnék :))))és pont most írom a szakdolgozatom ebben a témában:))) )


Ha tudod a megfejtést írd meg és ha megosztottad azt is, így dupla eséllyel indulsz a nyereményért! Tehát összesen 4 választ kérek.

Egy kikötésem persze azért lenne ....:)))
BARICZ GERGŐ sajna nem játszhat és nem is SÚGHAT!!!!    :)))))

A játék 2011.12.10-én  24,00-kor ér végett !

JÓ JÁTÉKOT !!!! és várom a helyes megfejtéseket 

A jelentkezési határidő 2011. december 6. KEDD, éjfél
A helyesen  válaszolok  közül a játék határideje utáni napon sorsolok, a nyertes nevét pedig ebben a bejegyzésben és a FB is közzéteszem.

JÁTÉKSZABÁLYZAT: Csak a helyesen kitöltött, időben érkezett válaszokat veszem figyelembe. 
Egy jelentkező csak egyszer töltheti ki az ũrlapot. A nyertest a határidő utáni napokban sorsolom a helyesen válaszolók közül. Ha a nyertes 2 hétig nem jelentkezik a nyereményért, akkor fenntartom a jogot az újrasorsoláshoz. Az e-mail címeket harmadik félnek nem adom ki.
 

Ma estére pedig jó szurkolást !

Küldtem neki egy kis erő bombát !!!


Remélem megkapja:)))
Szép napot ! by Szaszi

2 megjegyzés:

  1. Szia Szilvi, nem vagyok x-faktor-fan, így az esélyeket meghagyom a rajongóknak :) Csak azt jegyeztem meg egyik korábbi erdélyi körutam során magamnak, hogy Borzonton mérik a leghidegebb hőmérsékletet a környéken. Még a neve is beszéli :)

    VálaszTörlés
  2. 1. Kolozsvár
    2. Erdélyben élő magyarok, szászok , akiket 2. András telepített le ( pont most tanulom:D)
    3.Hargita

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))