2012/03/21

Én Murphy kisasszony :-)

A mai nap Murphe : Szilvi   -->1:0
Zanzásított délelőtt Murhyvel :))

Reggel korán keltem fejfájással , elindítottam a családot ésutána szépen visszaaludtam...pedig uszodában jelenésem volt 9,00-kor.
8,30 kor riadtam... hamar kapkodás indulás.. aha

1. A kikészített harisnya elszakadt...
2. Mobiltelefonom eltünt..
3. Barátnőm nem hitt nekem mikor mondtam, hogy elaludtam, mert látott a neten... fiam a emailemről nyomtatott valamit...

Rohanás.. 
4. lekéstem a buszt, majd a villamost csak egy lépéssel...:((((


Nagy nehezn oda értem 1/2 órával a megbeszélt idő után az uszodába átvedlettem, bemegyek az uszodába akarom feltenni a sapkám... 
5. elszakad..mit elszakadt ketté vált a kezemben
Ki az előcsarnokba sapka vétel...

Na ekkor azt mondtam, hogy mi jöhet még....????

Neketek is volt ilyen napotok ???



Szép napot ! by Szaszi

2 megjegyzés:

  1. Remélem a Murphy eseménysorozat az uszodából kilépve megszakadt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még volt egy megbeszélt talim amin a másik fél nem volt ott :)))de az ebédet sikerült összehoznom :)) nem égett le a ház :)))

      Törlés

Kiváncsiak rám :)))