2012/03/22

Csak egy kis- ez + az

Mai napom a muskátli beültetéssel, ablak pucolással telt, mivel délelőtt valahogy nem sikerült összehozni  aprogramot !:(

Szóval Minap megvettük a muskátli földet és délután miután elmostam a ládákat és megpucoltam az ablakokat kikerültek a frissen beültetett muskátli palánták is az ablakba így már igaz tavasz van nálunk is :)))
Ablakpucolás!

Csak egy kis ötlet...+ egy tapasztalatot szeretnék megosztani:9 kocsink pucolásánál fedeztem fel egy jó kis szert... ún Üvegpolírozót.. amit a főleg cabriók ablak üvegéhez ajánlanak de én szoktam használni mi autónk ablakára is. ez egy sűrű súrolószer szerű anyag amit egy ronggyal először fel kell vinni az ablakra majd egy polírozó kendővel polirozni. 
Na ennek az az előnye, hogy csodás lesz :)) de lepergeti a vizet , taszítja a port.
Szóval őszig meg van oldva az ablaktisztaság :)))) na ez egy kis túlzás... de jó darabig csodás lesz az ablakod az biztos :)))

Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))